pondělí 16. prosince 2013

Kdo je "nejznámnější česká fashion blogerka" Nena?

Čas od času narazím v internetovém světě na spojení "nejznamnější česká fashion blogerka Nena". I přesto, že dělám pořad o blozích (a fashion díl už máme za sebou) a snažím se ho dělat docela poctivě, na žádnou fashion blogerku Nenu jsem nenarazila. Rozhodla jsem se to napravit a prozkoumat, kdo ta záhadná Nena je a o co ve své nevědomosti přicházím.

Najít ji nebylo tak těžké, jak by se mohlo zdát. Trochu mě zarazilo záhlaví stránky - Nena The Aristocrat - aristokrat? to jako...jak?! Ale ok, třeba to bude nějaká trés chic mladá dívka, co...ehm, ne, nic jsem nevymyslela. A tak jsem scrolovala níž.

Při prohlížení fotek mě napadlo, že se na to vykašlu, žádný článek psát nebudu, případně Vás odbydu větou prohlídněte si to sami. Ono se to totiž dost těžko popisuje...leckdo by asi řekl, že Nena je hezká holka (moje parametry pro hezkou holku jsou ale trochu jiné) - vysoká štíhlá blondýna se souměrnou tváří a postavou. Prostředí fotek i oblečení se dost vysmívá průměrnému českému platu - tady ale musím poznamenat, že s tímhle bych zacházela dost opatrně, protože když už se jednou člověk rozhodne pro takovou sebeprezentaci, je třeba počítat s tím, že bude vystaven hnidopišskému a často i závistivému českému rýpalství.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNJIbgW_9XSCWO45loVzVWndFUGdJvDB8XwpvDUUy0ZzGGLAXNWotmR7nLYAfEF4mrYT0s47KgsXxaIhO69f7M0aCw7HvtbJHK_PD0-aVcSv6YbS-7v4KiWD3H48V_ywClYDhLADbFjyE/s1600/IMG_1109.JPGNicméně - mě to jako nějak neohromilo. Když už se do toho blogování vráží tolik peněz, čekala bych trochu lepší fotky, originálnější nápady a snad i osobitější styl. Když budu upřímná - byla jsem spíš pobavena. Celé mi to přišlo hlavně jako taková směšná prezentace toho, že na to Nena má. Pokud si někdo z Vás pamatuje Sandru Leopardovou, tak možná víte, že ani ta netrpěla žádnou hmotnou nouzí, nicméně co se stylu týče, poznali byste ji mezi miliónem podobně situovaných slečen.




To se bohužel o Neně (nevítě někdo proboha, jak se opravdu jmenuje? "Nena" mi nejde přes pusu klávesnici a přídomek aristocrat mě akorát rozesmívá...) říct nedá.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh1AVm8n2LqcQDF2OurCd59CBKNRzs1aU2QQzuC39pfsyckVh6H3p9DufDANB87E-1aXJGUaL8sqwP_0lIR-CRPAJ18al6ez10OlM5-Avfn7OGcWK9NTGVB7_M-XTBNA5ku3kvFsJphVg8/s640/blogger-image--456434785.jpg

Ale abych nebyla obviněna z toho, že jsem to odbyla - přemohla jsem se a prošla i další rubriky. Konkrétně mě jako většinu stalkerů zaujala ta s názvem Media. V momentě kdy jsem spatřila odkazy na Aha a Super.cz, jsem už tušila, že tímhle Neně asi k vylepšení obrazu moc nepomůžu...a taky že ne. Tentokrát se opravdu vzdávám komentáře - prostě si to jen pusťte. A dodávám - zlatá Jágrová.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh8PxQr52VQhMJIaKM03B_CDdliaqBilDqZ13NrnpfeQ2o8RP8wAz-7F7XWcnquNIyhHZxUpX6JBqz-oiPjy7L8b-Mn9ERB7ihQquK2W27dsnncSJVCozk82o4N-WenJfX3UgFyFN9St5w/s640/blogger-image--1596937239.jpg

Snad bych to i brala, kdyby to celé nebylo tak laciné, očividné, vyšpulené a blond. Navíc, v momentě kdy si do názvu blogu dáte the aristocrat, můžete už si z toho akorát dělat srandu a nebo - to je druhá cesta, kterou také Nena zvolila - nechat ostatní, ať si dělají srandu z Vás.

Pro všechny, co mi budou chtít kontrovat, že Nena má styl - nebudu pro příklad sahat daleko. Styl má Adéla, jejíž móda také není úplně haémková do dvou stovek. A pozor - zvládá u toho mít názory a dokonce i mozek.

A co Vy? Jaký máte názor na nejznámnější českou blogerku, z aristokratických kruhů?

8 komentářů:

  1. Na její blog jsem kdysi zavítala a stačilo. Nepopírám, že některé z jejich kousků bych mít doma nechtěla, ale to je tak jediný co se mi u ní líbilo. Fotky jsou o ničem, což je vážně škoda, protože kolikrát fotí v úžasném prostředí. Na závěr je mi vážně nesympatická :D Asi to bude tím, že jsem vysazená proti vysokejm štíhlejm blondýnám:D

    Jinak co se týče Pavlíny, tak její styl se mi převážně líbí, ale otázkou zůstává, kde by byla kdyby měla příjem jak obyčejní smrtelníci)))

    OdpovědětVymazat
  2. Teraz som sa o nej dozvedela po prvy raz :D Akurat ma prekvapilo, ze ma ako najznamejsia blogerka len okolo 200 followerov a bola v tolkych mediach..

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že lidi baví koukat se, jak na to všechno někdo má a jaké to je, žít život v luxusu takhle zblízka. Něco, jako proč lidi čtou bulvár a zajímají se o "celebrity." Přece aby mohly nakouknout do životů, které mít nikdy nemůžou a tak můžou závidět a snít. Asi je to do určité míry dost lákavé. Pro některé.

    OdpovědětVymazat
  4. pozrela som sa, stačilo mi :D keď už aristokracia, tak tá sa vie vyjadrovať alebo keď človeka zaskočia otázkou (čo by sa človeku v takomto mediálnom svete nemalo stať, ale môže sa), tak mám pripravené nejaké vtipné odpovede alebo nenápadne odbíjance. no čo aj medzi blogerkami musia byť "celebrity". Ale je to škoda, pekná baba je to :)

    OdpovědětVymazat
  5. presne mňa ubíja to, že ked na to má prečo nemá lepšie fotky a grafiku
    to by som fakt ocenila a jej blog by to fakt povýšilo

    OdpovědětVymazat
  6. Na tyhle záležitosti vůbec nejsem, nicméně nepopírám, že dáma je moc hezká a proto jsem chtěl zjistit, zda toho má v hlavě aspoň tolik, jako v dekoltu... Dopadlo to, jak jsem čekal. Od někoho, kdo je nazýván (nechápu proč) nejlepší bloggerkou, bych čekal texty bez pravopisných a stylistických chyb... Intuice a zkušenosti (opět) nezklamaly... Místo drahých parfémů doporučuji zaplatit si doučování ČJ na úrovni prvního stupně ZŠ :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jmenuje se Renata :)

    OdpovědětVymazat
  8. Haha ona si furt rika nena?😂😂 vždyť její jmeno je Renata

    OdpovědětVymazat